środa, 1 kwietnia 2015

Sowa od autorki - Już po SUM-ach :)

Moi Kochani!
     Już po sprawdzianie! Nareszcie! Matematyka i Język Polski poszyły mi raczej dobrze (kilku zadań nie jestem pewna). No a z angielskiego mam na pewno jeden błąd. Ale wydaje mi się, że ten test był łatwiejszy niż próbny (miałaś racie LunesDor). Dziękuję wszystkim za wsparcie.
     Jednak udało mi się nie do puścić do zawieszenia strony. Niespodzianka gotowa kliknij tu. Opublikowałam także kolejny nowy rozdział. Znajdziecie go tutaj.
     Ma nadzieję, że to wszystko Wam się spodoba. Zachęcam do sprawdzenia tych nowości i do ich skomentowania.
     Najprawdopodobniej w lany poniedziałek, 6 kwietnia pojawi się nowa notka . To będzie już ostatni rozdział pierwszego tomu ,,Tajemnica Lisy". Nie martwicie się jednak będzie ciąg dalszy opowiadań z Lisą, które będą z pewnością opublikowane zostaną na tym blogu. 
     Życzę Wesołych Świąt Wielkiejnocy i smacznego święconego. POZDRAWIA:
Autorka, Młoda Czarownica, Julia Dudzik


1 komentarz:

  1. Masz rację - sprawdzian był prosty :)
    Niespodzianka - rządzi
    Rozdział - rządzi
    :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic