czwartek, 19 marca 2015

Sowa od autorki

Moi Kochani!
    Za niecałe dwa tygodnie czekają mnie SUMy (sprawdzian szóstoklasisty). Niektórzy z Was z pewnością wiedzą jaki to ciężki okres, inni dopiero się o tym przekonają. Nauczyciele zadają tyle pracy domowej, że ledwie znalazłam chwilę by napisać tą wiadomość.
    Dlatego do 1 kwietnia może nastąpić chwilowe zawieszenie strony. Oczywiście będę się starała by do tego nie doszło.
    Natomiast po pierwszym kwietnia możecie się spodziewać kolejnych nowych rozdziałów bądź specjalnej niespodzianki.
    Trzymajcie za mnie kciuki. Z góry dziękuję za Waszą cierpliwość :)  POZDRAWIA:
Autorka, Młoda Czarownica, Julia Dudzik

1 komentarz:

  1. Popieram wszystkie Twe słowa. Też mam tego dość, ale po 1 będzie wreszcie trochę luźniej :) Musimy dotrwać ;)

    Niespodzianka!!! Jaka? Uwielbiam niespodziewane niespodzianki ;) Znasz mnie XD
    Trzymam kciuki za całą naszą klasę. Mam nadzieję, że jakoś będzie...
    :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic