czwartek, 26 marca 2015

Nominacja LBA ;)

Witajcie! Dostałam nominację do LBA od Anety Wideł  - Wielkie Dzięki! ;) A teraz pytania...

1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Jeden? Gdzie ty mam ich kilka jak nie kilkanaście. Moje ulubione to; wszystkie Potter (najbardziej chyba ,,Zakon Feniksa" i ,,Więzień Azkabanu"), ,,Magiczny Duet" i ,,Magiczny Duet 2", ,,Dziewczyna z indyjski szmaragdem", wszyscy ,,Piraci z Karaibów", ,,Tupot małych stóp", ,,Merida Waleczna" i jeszcze kilka tytułów, które są na moje liście.

2. Jakiego aktora i aktorkę najbardziej lubisz?
Hmm... Trudny wybór. Podam dwóch aktorów. Artur Żmijewski, gra m. in. w serialu ,,Ojciec Matusz", główną i tytułową rolę. Oraz Orlando Bloom, gra m. in. w trylogii ,,Władcy Pierścieni" Legolasa i w ,,Piraci z Karaibów" Willa Turnera. Aktorki także podam dwie. Emma Watson gra m. in. Hermionę w ,,Harrym Potterze". I Bonnie Wright gra m.in. Ginny w ,,Harrym Potterze".
Emma Watson

Bonie Wright
Artur Żmijewski 
     
Orlando Bloom
3. Ulubiona część ,,Harry'ego Pottera" i dlaczego?
Kolejny trudny wybór... Ulubiona to ,,Harry Potter i Zakon Feniksa". Dlaczego? No chyba dlatego, że w tej części akcja zaczyna się rozkręcać.

4. Wolisz psy czy koty? Dlaczego?
Oba! Lubię wszystkie zwierzęta. Może dlatego, że mam psa Filka (wiem okropne imię, ale nie ja jej wymyślała tylko moja młodsza siostra) i trzy koty (wszystkie rude).

5. Wolisz chipsy czy czekoladę?
Po raz kolejny dość trudny wybór. Ale raczej czekoladę. Kostka czekolady zawsze poprawi humor i jest dobra na doła. Nawet na wielkiego.

6. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato. Kto nie lubi lata? W tedy jest koniec roku szkolnego i wakacje. Można codziennie wcinać lody... No i jeszcze zima. Jestem jeśli można tak powiedzieć ,,dzieckiem zimy".

7. Ulubiony kolor?
Zielony (szmaragdowy, seledynowy), niebieski (błękitny i wszystkie możliwe odcienie turkusu), żółty (złoty), czerwony (szkarłatny, krwisty, rubinowy) i wiele wiele innych. To są moje naj naj ulubieńsze.

8. Jakie są Twoje ulubione dni w roku?
Nareszcie liczba mnoga :) Tak więc zacznę po kolei:
13 luty (a zwłaszcza w piątek) - moje urodziny!
1 kwietnia - Prima Aprilis (kot nie lubi robić żartów)
1 czerwca - Dzień Dziecka (korzystam póki mogę)
6 grudnia - mikołajki ( kto nie lubi dostawać prezentów, nawet jeśli nie wierzy w św. Mikołaja)
+ daty ruchome:
   koniec roku szkolnego (początek laby jak kto woli)  (kto go nie lubi)
   lany poniedziałek (mimo, że jestem mokra i tak sprawiam, że inni są mokrzejsi od mnie )

9. O czym najbardziej marzysz?
Może wydawać się dziwne, ale marzę o tym by spotkać mojego księcia z bajki. Na białym koniu. Wiem marzenie siedmiolatki. Ale marzenia czasem się spełniają.

10. Byłeś/Byłaś za granicą? Jeśli tak, to gdzie?
Tak. Byłem w zeszłe wakacje na Chorwacji i przejeżdżałam przez Słowację i Czechy.

11. Jakie blogi czytasz?
The Tales Of The Hogwart
Historia Prawdziwej Gryfonki
Prawdziwe życie, prawdziwa przyjaźń, prawdziwa miłość ~ Lisek
Przygody Kory
The Tales Of The Middle-Earth


Ja nominuję:
Przygody Kory
The Tales Of The Middle-Earth

Pytania:
1. Jak na ciebie wołają znajomi?
2. Jaka jest Twoja ulubiona postać fikcyjna?
3. W co lubisz się ubierać?
4. Jaka jest Toja ulubiona potrawa?
5. Czego na świecie najbardziej nie cierpisz? Dlaczego?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Jakie jest Twój ulubiony deser?
8. Jaką muzykę słuchasz?
9. Jaki jest twój ulubiony miesiąc lub miesiące w roku?
10. Jakie są Twoje ulubione cyfry?
11. Jakie blogi czytasz?

Po rak kolejny dziękuję za nominację! Pozdrawiam Wszystkich :)

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orlando zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaj, Julka... Wszystkie trzy koty rude (dopiero teraz to do mnie dotarło)?
    Gadaj jakim cudem zamieniłaś trójkę Weasley'ów w koty i to migiem!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic