środa, 17 lutego 2016

Urodziny bloga

Hej :D
Wiecie co dzisiaj (17.02.16.) mamy? Środę? No niby tak, ale nie o to chodzi. To dziś jest rocznica założenia tego bloga. Dokładnie rok temu ten blog pojawił się w blogosferze.
A ja pamiętam dokładnie wszystkie okoliczności, w których powstał i jestem z tego bardzo dumna. Jednak zacznę od czegoś innego.

PODZIĘKOWANIA
Komu i za co?
Anecie Wideł - za zachętę. Gdyby nie ty pewnie nigdy bym się nie przełamała i nie założyła bloga. Dziękuję za każdy komentarz, za przesyłaną mi wenę, ponaglanie przy każdej okazji pytaniami " Napisałaś coś, może?" albo " Kiedy będzie następny rozdział?" i za każde życzenia oraz motywacje typu" I niech Wena będzie z tobą". :D
Paulinie Kurczab - za pomoc. Za wszystko. I choć rzadko komentujesz, to i tak wiem, że czytasz.
Anie. D - byłaś pierwszą osobą (poza moim przyjaciółkami), która skomentowała moje rozdziały. Dziękuję za każde słowa krytyki, za rady i sugestie.
gabii. w - twoje komentarze zawsze wywołują na mojej twarzy uśmiech. Dziękuję za przesyłane mi morza i oceany weny. :)
Gin (wcześniej Ginny Weasley) - za to, że czytasz bloga,  komentujesz, a twoje komentarze są motywacją.
RosalieIris - za to, że czytasz i pozostawiasz po sobie komentarze.

TROCHĘ STATYSTYKI
Czyli coś o liczbach...
W ciągu tego minionego roku opublikowałam:
~ osiemnaście rozdziałów pierwszego tomu;
~ siedem rozdziałów drugiego tomu;
~ pięć miniaturek + jedna konkursowa;
~ jedno drabble.
Blog został wyświetlony ponad 11 tysięcy razy.
I zostało opublikowanych 187 komentarzy [połowa zapewne moja ;) ]

HISTORIA POSTANIA BLOGA 
Jak to się zaczęło...
To był wtorek, początek ferii... Bardzo nudy wieczór. Przeglądałam czeluścia internetu i nagle wpadłam na pomysł - "A może złoże wreszcie sobie bloga".  I stało się. Ślęczałam godzinę czasu, ale się udało. A potem, pamiętasz Aneta, duma z siebie wysłałam Ci linka meilem. :D
I tak z słowami " Cześć, Witajcie!.." zaczęła się moja blogowa przygoda. :)

PODZIĘKOWANIA 2
Dziękuję każdemu kto choć raz zajrzał na tego bloga
Dziękuję także każdej osobie, która to przeczytała, a nie została wymieniona wyżej.  Dziękuję

3 komentarze:

  1. *Wymachując rękami przed ekranem laptopa w wiesz jaki sposób* WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
    Ha, kto by pomyślał... Pierwsze urodziny bloga już za nami! Dużo się tu działo, nie powiem, Mon Cher :) Dokładnie pamiętam ten dzień... Obudziłaś mnie w niedzielę rano bodajże, za co Ci dziękowałam :D (a linka wysłałaś w sobotę wieczorem ;) )
    Dziękuję za podziękowania (ale to ciekawie brzmi). I taaak, to moje ponaglanie... Przynajmniej na coś się zdało :D Zawszem była niecierpliwa rozdziałów.
    Tak więc jeszcze raz NAJLEPSZEGO!!!
    I niech Wena będzie z Tobą, moja Julio Berry Skywalker Greenleaf itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat 😊🎂🎁
    Pozdrawiam RosalieIris

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego! Niech blog kwitnie dalej! :** :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic